- ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНА СТОКА
Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриерска фирма СПИДИ.
Доставки се извършват само на географската територия на Република България. Доставката над 50 лв. е безплатна.
Доставки под 50 лв. се заплащат според тарифата на куриерската служба за сметка на клиента.
Когато доставката е безплатна за Клиента, се счита, че тя ще бъде изпълнена като обикновена доставка, спрямо сроковете на куриера, с който Дружеството има сключен договор.
Експресни Доставки се заплащат от Клиента.
При извънредни обстоятелства ДРУЖЕСТВОТО си запазва правото да удължава срока за доставка.
При невъзможност или затруднение за връчване лично на адресата, пратките се връчват както следва:
- за служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязва името на лицето, получило пратката;
- за домашен адрес – на член на домакинството, като се отбелязва името на лицето, получило пратката.
При невъзможност за връчване на пратката, не по вина на ДРУЖЕСТВОТО или куриера, лицето, извършващо доставката, се обажда на посочения от клиента телефон за контакт, за да бъде уточнено от кой офис на куриера Клиентът може да получи поръчката. При невъзможност за връчване на пратката не по вина на ДРУЖЕСТВОТО или куриера и невъзможност да се установи контакт с Клиента, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява.
- ВРЪЩАНЕ И РЕКЛАМАЦИИ НА СТОКИ
Клиентът има право да върне продуктите, поръчани от https://www.naturshop.bg/parusan в рамките на 14 дни от датата на доставката на продукта, в случай че опаковката на продукта не е нарушена и продуктът е в първоначалния си търговски вид, в какъвто е бил при получаването му от Клиента. Това право би могло да бъде упражнено от Потребителя само, в случай че последният е уведомил писмено Дружеството за това свое намерение, като уведомлението следва да бъде изпратено в срок до 14 дни от датата на доставката на продукта. Уведомленията за връщане на закупен продукт следва да бъдат изпращани на следния /имейл/ адрес: naturproduktorder@gmail.com
Приемайки Условията за ползване, Клиентът изрично декларира съгласието си възстановяването на суми да става в брой и разходите по връщане на продукта и изплащането на наложен платеж да са за негова сметка.
- За да бъде приет върнатият продукт, е необходимо да изпратите посочените по-долу данни на адрес: naturproduktorder@gmail.com
Имена на Клиента закупил стоката
Адрес за получаване на стоката от Куриера
Пощенски код
И-мейл адрес на Клиента
Телефон за контакт
- Да предадете продукта/ите на куриера. ДРУЖЕСТВОТО следва да получи продукта с неговата оригинална кутия/опаковка с етикет и касова бележка, без индикации, че стоката е била употребявана от Клиента, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин.
Въпроси за рекламации и връщане може да отправяте на naturproduktorder@gmail.com или на телефон 02/979 1219. Потребителят е длъжен да съхранява получената от него стока и да осигури запазването на нейното качество. Не трябва да е нарушена целостта и на поставения етикет.
При неизпълнение на тези условия Дружеството запазва правото си да откаже приемане на върната стока и съответно да не възстанови платената сума от Потребителя.
Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава каквато е била при заявката и закупуването й.
При рекламация или връщане на продукт/и, включен/и в поръчка с безплатна доставка, при което стойността на артикулите в поръчката е под 60 лв., ДРУЖЕСТВОТО си запазва правото да удържи цената на обикновената доставка от предвидената за връщане сума за Клиента.
В случай че Клиентът открие явни недостатъци на стоката, той може да върне артикула и да поиска връщане на парите. Рекламация на стоката трябва да се предяви веднага щом е открит дефект. В този случай доставката е за сметка на ДРУЖЕСТВОТО.
В случай на открит дефект, ДРУЖЕСТВОТО предлага опция за замяна на продукта с нов продукт или избор за възстановяване на сума, което се уточнява на адрес naturproduktorder@gmail.com
Съответно, при рекламация ДРУЖЕСТВОТО може да върне заплатената от Клиента цена на артикула съгласно описаната по-горе процедура.
ДРУЖЕСТВОТО ще Ви възстанови заплатената сума възможно най-бързо и не по-късно от 20 дни след получаване на стоката обратно. Връщането на парите става по един от следните начини:
С наложен платеж;
Директно на Клиент от адрес на Дружеството: област София, община Столична, гр. София, п.к. 1528, бул. Христофор Колумб No 64, SAC, Логистична база, бл. 3, вх. 4.
Всички разходи, които Потребителят е направил за получаването и връщането на закупената стока извън сумата по стойността на продуктите от поръчката, остават за негова сметка.
При рекламация или връщане на продукти, включени в поръчка, която ползва отстъпка или промоционални ваучери, ДРУЖЕСТВОТО си удържа отстъпката.
В случай че Потребителят реши да се оттегли от договора за покупко-продажба от разстояние и не желае нито един от артикулите от поръчката, разходите относно куриерската услуга са за сметка на ДРУЖЕСТВОТО. В случай че Потребителят желае да върне само част от артикулите, разходите относно куриерската услуга са за негова сметка.